جدول (۲-۲) خلاصه تحقیقات داخلی ۷۱
جدول (۲-۳) خلاصه تحقیقات خارجی ۷۵
جدول (۳-۱) جدول سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی ۸۸
جدول (۳-۲) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه ۸۹
جدول (۳-۳) منابع گویه های استفاده شده در پرسشنامه ۸۹
جدول (۳-۴) ضریب الفای کرونباخ برای سازههای پژوهش ۹۳
جدول (۴-۱( جنسیت اعضای نمونه ۱۰۲
جدول (۴-۲) سن اعضای نمونه ۱۰۳
جدول (۴-۳) وضعیت تاهل ۱۰۵
جدول (۴-۴) سطح تحصیلات ۱۰۶
جدول (۴-۵) شغل اعضای نمونه ۱۰۸
جدول (۴-۶( حجم خرید ماهانه اعضای نمونه ۱۱۰
جدول (۴-۷) توصیف آماری متغیر های تحقیق ۱۱۱
جدول (۴-۸) آزمون میانگین متغیر های تحقیق ۱۱۲
جدول (۴-۹) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری ۱۱۷
جدول (۴-۱۰) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش ۱۱۹
جدول (۴-۱۱) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی ۱۲۲
جدول (۴-۱۲) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم ۱۲۴
جدول (۴-۱۳) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات ۱۲۷
جدول (۴-۱۴) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده ۱۲۹
جدول (۴-۱۵) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند ۱۳۱
جدول (۴-۱۶) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند ۱۳۳
جدول (۴-۱۷) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند ۱۳۵
جدول (۴-۱۸) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۷
جدول (۴-۱۹) معادل متغیر های پژوهش در مدل های خروجی لیزرل ۱۳۷
جدول (۴-۲۰) شاخص های برازش مدل اصلی تحقیق ۱۳۹
جدول (۴-۲۱) خلاصه روابط ساختاری(نتایج آزمون فرضیات تحقیق) ۱۴۱
جدول (۴-۲۲) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق ۱۴۴
جدول (۴-۲۳) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر وضعیت تاهل بر متغیرهای تحقیق ۱۴۵
جدول (۴-۲۴( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثرطبقات سنی مختلف بر متغیرهای تحقیق ۱۴۷
جدول (۴-۲۵( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح تحصیلات بر متغیرهای تحقیق ۱۴۸
جدول (۴-۲۶( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح مشاغل بر متغیرهای تحقیق ۱۴۹
جدول (۴-۲۷( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح حجم خرید ماهانه بر متغیرهای تحقیق ۱۵۰
جدول (۵-۱) میزان اثر غیر مستقیم متغیرها ۱۶۷
جدول (۵-۲) رتبه بندی مسیرهای اثرگذار بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما ۱۶۹
فهرست اشکال
شکل (۱-۱) مدل مفهومی تحقیق ۲۸
شکل (۲-۱) مدل کلر ۵۷
شکل (۲-۲) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، ۱۹۹۲) ۵۸
شکل (۲-۳) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، ۱۹۹۱) ۵۹
شکل (۴-۱) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد ۱۱۶
شکل (۴-۲) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری ۱۱۶
شکل (۴-۳) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد ۱۱۸
شکل (۴-۴) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری ۱۱۸
شکل (۴-۵( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد ۱۲۰
شکل (۴-۶) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری ۱۲۱
شکل (۴-۷) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد ۱۲۲
شکل (۴-۸) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری ۱۲۳
شکل (۴-۹) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد ۱۲۵
شکل (۴-۱۰) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری ۱۲۶
شکل (۴-۱۱) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد ۱۲۷
شکل (۴-۱۲) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری ۱۲۸
شکل (۴-۱۳) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت تخمین استاندارد ۱۲۹
شکل (۴-۱۴) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت معناداری ۱۳۰
شکل (۴-۱۵) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۱
شکل (۴-۱۶) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت معناداری ۱۳۲
شکل (۴-۱۷) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۳
شکل (۴-۱۸) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت معناداری ۱۳۴
شکل (۴-۱۹) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۵
شکل (۴-۲۰) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت معناداری ۱۳۶
شکل (۴-۲۱) مدل پایه درحالت استاندارد ۱۳۸
شکل (۴-۲۲) مدل پایه آزمون فرضیهها(T-value) 140
شکل (۵-۱( مسیرهای تحلیلی به همراه ضرایب به دست آمده در مدل کلی تحقیق ۱۶۶
شکل (۱-۱) مدل مفهومی تحقیق ۲۸
شکل (۲-۱) مدل کلر ۵۷
شکل (۲-۲) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، ۱۹۹۲) ۵۸
شکل (۲-۳) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، ۱۹۹۱) ۵۹
شکل (۴-۱) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد ۱۱۶
شکل (۴-۲) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری ۱۱۶
شکل (۴-۳) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد ۱۱۸
شکل (۴-۴) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری ۱۱۸
شکل (۴-۵( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد ۱۲۰
شکل (۴-۶) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری ۱۲۱
شکل (۴-۷) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد ۱۲۲
شکل (۴-۸) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری ۱۲۳
شکل (۴-۹) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد ۱۲۵
شکل (۴-۱۰) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری ۱۲۶
شکل (۴-۱۱) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد ۱۲۷
شکل (۴-۱۲) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری ۱۲۸
شکل (۴-۱۳) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت تخمین استاندارد ۱۲۹
شکل (۴-۱۴) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت معناداری ۱۳۰
شکل (۴-۱۵) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۱
شکل (۴-۱۶) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت معناداری ۱۳۲